VISA, Mastercard, mTransfer, AllPay
Księgarnia RIO - wszystko o Twoich zwierzętach


Napisz do nas!
Mail us!
Schreib uns!

Instrukcja zakupów

1. Cała oferta Księgarni podzielona jest na działy (Akwarium, Terrarium, Psy, Koty, Ptaki, Małe ssaki,...), a każdy dział na kategorie. Lista działów znajduje się tuż pod logo Księgarni, a kategorie wyświetlane są zawsze w lewej kolumnie. Tuż nad listą kategorii jest lista wyboru języka publikacji (angielski, niemiecki, polski). Poruszanie się po Księgarni sprowadza się więc do klikania w nazwę działu, kategorii i języka. Możesz również skorzystać z wyszukiwarki, która pozwala szybko odnaleźć publikację po fragmencie tytułu, fragmencie nazwiska autora, symbolu lub numerze ISBN.

2. Publikacje z wybranej kategorii, działu i języka prezentujemy w środkowej kolumnie. Zwykle obok skanu okładki, tytułu, autorów i ceny podajemy także inne skrócone informacje (wydawnictwo, rozmiar, liczba zdjęć, rodzaj oprawy, itp.). Przy cenie znajduje się przycisk "Do koszyka". Jego kliknięcie spowoduje umieszczenie danej publikacji w Twoim wirtualnym koszyku (trzeba chwilkę zaczekać na odświeżenie strony).

3. Zawartość koszyka zawsze wyświetlana jest na samym dole strony (a także, w formie skróconej, w prawej kolumnie na górze strony). Możesz swobodnie przemieszczać się po Księgarni, wybierając interesujące Cię publikacje. W każdej chwili możesz też usunąć coś z koszyka, zmienić liczbę zamawianych pozycji, czy w ogóle opróżnić koszyk. Gdy zdecydujesz się zakończyć zakupy kliknij na przycisk "Koniec zakupów - do kasy". Skierowany zostaniesz wówczas do następnej strony, gdzie podasz sposób w jaki chcesz zapłacić za zamówienie. Zawsze możesz jeszcze wrócić do Księgarni i kontynuować zakupy.

4. Po przejściu do kasy zobaczysz rachunek, na który składa się informacja o zamawianych publikacjach oraz kalkulacja kosztów dostawy. Tutaj też wybierzesz sposób płatności. W tej chwili dostępne są następujące sposoby regulowania należności:

Po wybraniu sposobu zapłaty kliknij na przycisk "Dalej >>". Zostaniesz skierowany do strony, na której podasz nam dane służące do realizacji zamówienia. Będziesz jeszcze mógł zmienić swoje zamówienie.

5. W kolejnym kroku oczekujemy od Ciebie informacji, które umożliwią nam dostarczenie zamówienia. Bezwzględnie prosimy o podanie imienia, nazwiska, e-maila lub telefonu oraz adresu. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, prosimy o zaznaczenie stosownego pola. Jeśli kupujesz coś dla firmy, zamiast nazwiska podajesz jej nazwę i - koniecznie! - numer NIP. Bez NIP-u nie możemy wystawić faktury! Wszelkie dodatkowe uwagi (np. gdy miejsce dostawy ma być inne, adres nie mieści się w polach, itp.) możesz wpisać w pole "Uwagi" formularza. Jeśli nie chcesz otrzymywać naszego elektronicznego biuletynu (informacje o nowościach, promocjach itp. wysyłamy je średnio rzadziej niż raz w miesiącu) to wyczyść odpowiednie pola formularza. Możesz też zostawić zaznaczone tylko te działy, które Ciebie interesują. Wszystkie ustawienia subskrybcji będziesz mógł w każdej chwili w przyszłości zmienić.

6. Kliknięcie przycisku "Akceptuję dane i składam zamówienie" oznacza ostateczne złożenie zamówienia. Po chwili wyświetli się nowa strona zawierająca istotne elementy zamówienia (w tym rachunek), wraz z unikatowym Numerem Identyfikacyjnym Zamówienia (ZID) oraz opisem dalszej procedury. Jeśli podałeś nam poprawny adres e-mail, te same informacje zostaną przesłane na Twoje konto.

7. Teraz musimy zweryfikować podane przez Ciebie dane oraz określić możliwość zrealizowania zamówienia. Być może będziemy musieli skontaktować się z Tobą w celu wyjaśnienia wątpliwości, albo ustalenia sposobu postępowania, gdy nie możemy z jakiś przyczyn zrealizować zamówienia w całości lub części. Sposób postępowania zależy od wybranego sposobu zapłaty.

8. Jeśli jako sposób płatności wybrałeś przedpłatę na konto bankowe prosimy o nie wpłacanie pieniędzy zanim nie zweryfikujemy Twojego zamówienia. W ciągu 48 godzin otrzymasz informację (e-mailem lub telefonicznie) o dostępności zamawianych publikacji. Możemy też poprosić o zweryfikowanie podanych przez Ciebie danych. Jeśli nie będzie przeszkód, poprosimy o dokonanie wpłaty. Po jej otrzymaniu nadamy przesyłkę. Pamiętaj aby w tytule przelewu podać numer ZID zamówienia!

9. Jeśli wybrałeś płatność kartą płatniczą, po złożeniu zamówienia (pkt 6) zostaniesz skierowany do serwisu firmy AllPay.pl, gdzie dokonasz zapłaty on-line. Księgarnia nie będzie miała dostępu do żadnych szczegółów dotyczących Twojej karty! Na karcie zostanie założona blokada na kwotę zamówienia, a po maksymalnie 48 godz. pieniądze zostaną ściągnięte z karty. Wówczas nadamy przesyłkę. W wypadku problemów z dostępnością zamówionych publikacji, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 7 dni, a zapłacona kwota zostanie zwrócona na Twoją kartę. Jeśli będziemy mogli tylko częściowo zrealizować zamówienie, zwrócimy kwotę odpowiadającą niezrealizowanej części.

10. Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze, a przekazane nam dane nie budzą wątpliwości, do realizacji zamówienia przystępujemy niezwłocznie. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, przekażemy Ci stosowną informację w ciągu 7 dni.

11. Będzie nam bardzo miło, gdy po otrzymaniu przesyłki otrzymamy od Ciebie potwierdzenie. Będziemy wówczas spokojni, że zamówienie zostało zrealizowane. Każda uwaga na temat działalności Księgarni, sposobu realizacji zamówienia, opakowania towarów, a także naszych partnerów (pośredników, Poczty Polskiej) będzie bardzo mile widziana.

12. W razie pytań dotyczących zakupów w Księgarni, jesteśmy do Twojej dyspozycji: pomoc@rio.com.pl. Możesz też skorzystać z formularza ("Zadaj pytanie" w kolumnie INFORMACJE na stronie głównej).

Życzymy udanych zakupów!

Powrót do strony głównej